Hei og velkommen til min tomatblogg!

Denne bloggen er om mine erfaringer med tomater. Alt fra sådd, vekst, smak, str, og alt annet relevant tomatstoff. Det er også en beskrivelse av de tomatsortene jeg dyrker/har dyrket. Alle de frøekte sortene blir det høstet frø fra, og jeg er veldig interessert i å bytte tomatfrø med andre. Særlig gamle sorter er interessante. Jeg selger også frøoverskudd, hvis noen er interessert i det



Ønsker du kontakt med meg er mail adr:



epelargon@gmail.com



lørdag 23. juli 2011

Outdoor girl

Dette er en glimrende utendørstomat, tåler godt vårt klima, og ikke minst er det en tidlig tomattype. Sorten har søt og god frukt, og den er rikbærende. Planten kan godt dyrkes som busktomat, altså ikke tyves.
Outdoor girl får mengder av røde tomater som veier rundt 30-50g . Anbefales Smilefjes
Tomater  2011 004Tomater  2011 010Tomater  2011 012

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar