Hei og velkommen til min tomatblogg!

Denne bloggen er om mine erfaringer med tomater. Alt fra sådd, vekst, smak, str, og alt annet relevant tomatstoff. Det er også en beskrivelse av de tomatsortene jeg dyrker/har dyrket. Alle de frøekte sortene blir det høstet frø fra, og jeg er veldig interessert i å bytte tomatfrø med andre. Særlig gamle sorter er interessante. Jeg selger også frøoverskudd, hvis noen er interessert i det



Ønsker du kontakt med meg er mail adr:



epelargon@gmail.com



lørdag 9. juli 2016

Grushovka

En riktbærende heirloomsort fra Sibir. Planten produserer godt med røde , smakfulle tomater. Vekten er gjennomsnittlig rundt 100 g.
Sorten blir ca 100 cm høy

Determinate (busktomat)
Farge: Rød
Sort: Vanlig
Tidlig
Friland/drivhus



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar