Hei og velkommen til min tomatblogg!

Denne bloggen er om mine erfaringer med tomater. Alt fra sådd, vekst, smak, str, og alt annet relevant tomatstoff. Det er også en beskrivelse av de tomatsortene jeg dyrker/har dyrket. Alle de frøekte sortene blir det høstet frø fra, og jeg er veldig interessert i å bytte tomatfrø med andre. Særlig gamle sorter er interessante. Jeg selger også frøoverskudd, hvis noen er interessert i det



Ønsker du kontakt med meg er mail adr:



epelargon@gmail.com



tirsdag 5. juli 2016

Orange Strawberry

En nydelige hjerte og bifftomat . Planten bærer godt med vakre orange tomater og smaken er frisk og god. Passe sødme. Vekten på frukten er gjennomsnittlig 250 - 300 g.
Planten blir ca 170 cm høy.

Indeterminate
Farge: Orange
Sort: Biff/hjerte
Sen
Drivhus




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar