Hei og velkommen til min tomatblogg!

Denne bloggen er om mine erfaringer med tomater. Alt fra sådd, vekst, smak, str, og alt annet relevant tomatstoff. Det er også en beskrivelse av de tomatsortene jeg dyrker/har dyrket. Alle de frøekte sortene blir det høstet frø fra, og jeg er veldig interessert i å bytte tomatfrø med andre. Særlig gamle sorter er interessante. Jeg selger også frøoverskudd, hvis noen er interessert i det



Ønsker du kontakt med meg er mail adr:



epelargon@gmail.com



lørdag 16. august 2014

Black plum

Russisk cherrytomat, sorten bærer rikelig av mahognyrøde plommeformede tomater, men den er litt tam i smaken etter min vurdering.
Planten blir ca 180 cm høy.
Heirloom, indeterminate, kan både stå i drivhus eller på friland.
DSC_0016DSC_0019

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar