Hei og velkommen til min tomatblogg!

Denne bloggen er om mine erfaringer med tomater. Alt fra sådd, vekst, smak, str, og alt annet relevant tomatstoff. Det er også en beskrivelse av de tomatsortene jeg dyrker/har dyrket. Alle de frøekte sortene blir det høstet frø fra, og jeg er veldig interessert i å bytte tomatfrø med andre. Særlig gamle sorter er interessante. Jeg selger også frøoverskudd, hvis noen er interessert i det



Ønsker du kontakt med meg er mail adr:



epelargon@gmail.com



søndag 17. august 2014

Taxi

Nydelig tomatsort som produserer rikelig med med gule, store tomater med en fantastisk smak. Perfekt blanding av sødme og syre.
Sorten er en busktomat og blir ca 140 cm høy.
Determinate, kan både stå i drivhus og på friland.
DSC_0001
DSC_0008

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar