Hei og velkommen til min tomatblogg!

Denne bloggen er om mine erfaringer med tomater. Alt fra sådd, vekst, smak, str, og alt annet relevant tomatstoff. Det er også en beskrivelse av de tomatsortene jeg dyrker/har dyrket. Alle de frøekte sortene blir det høstet frø fra, og jeg er veldig interessert i å bytte tomatfrø med andre. Særlig gamle sorter er interessante. Jeg selger også frøoverskudd, hvis noen er interessert i det



Ønsker du kontakt med meg er mail adr:



epelargon@gmail.com



søndag 24. august 2014

Fuzzy wuzzy

Vakker og dekorativ tomatplante med loddent bladverk. Planten er en busktomat og blir derfor ikke så høy, ca 70 -100 cm .
Den produserer masse av lekre tomater i rødt med flekker og striper i gult og litt grønt. Og smaken er kjempegod med en anelse av bærsmak.
Determinate, kan stå både på friland eller i drivhus.
DSC_0050DSC_0054

1 kommentar:

  1. Mmm, ser god ut. Og så synes jeg det er artig med tomater som er litt annerledes.

    SvarSlett