Hei og velkommen til min tomatblogg!

Denne bloggen er om mine erfaringer med tomater. Alt fra sådd, vekst, smak, str, og alt annet relevant tomatstoff. Det er også en beskrivelse av de tomatsortene jeg dyrker/har dyrket. Alle de frøekte sortene blir det høstet frø fra, og jeg er veldig interessert i å bytte tomatfrø med andre. Særlig gamle sorter er interessante. Jeg selger også frøoverskudd, hvis noen er interessert i det



Ønsker du kontakt med meg er mail adr:



epelargon@gmail.com



tirsdag 10. september 2013

Cuor di bue

Hjertetomat, jeg synes kanskje den har mer form som et gresskar med ribber. Sorten kan lett få soppsykdom og bør ha god ventilasjon, bør stå i drivhus.
Planten blir høy og produserer rikelig med røde frukt med god smak. Sorten er middels sen.
Indeterminate
DSC_0015DSC_0022

1 kommentar:

  1. Heisann, her fant jeg en flott blogg! Masse fint du presenterer her. Legger meg til som følger. Klem

    SvarSlett