Hei og velkommen til min tomatblogg!

Denne bloggen er om mine erfaringer med tomater. Alt fra sådd, vekst, smak, str, og alt annet relevant tomatstoff. Det er også en beskrivelse av de tomatsortene jeg dyrker/har dyrket. Alle de frøekte sortene blir det høstet frø fra, og jeg er veldig interessert i å bytte tomatfrø med andre. Særlig gamle sorter er interessante. Jeg selger også frøoverskudd, hvis noen er interessert i det



Ønsker du kontakt med meg er mail adr:



epelargon@gmail.com



søndag 15. september 2013

Half black cherry

Vakker cherrytomat. Sorten bærer veldig godt med mellomsmå cherrytomater hvor halve tomaten er mørk lilla/blå, mens andre halvparten er orange/rød. Planten blir middels høy, ca 120 cm, og smaken på frukten er svært frisk og god.
Dette er en dekorativ og vakker tomatsort, anbefales.
Indeterminate
DSC_0064DSC_0067

2 kommentarer:

  1. selger du i år også frø fra egen høstete tomater?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det vil jeg gjøre.
      Det kommer frøliste så fort alle tomatsalgene mine for iår blir omtalt her på bloggen. Mange nye spennende sorter som vil være med :D

      Slett