Hei og velkommen til min tomatblogg!

Denne bloggen er om mine erfaringer med tomater. Alt fra sådd, vekst, smak, str, og alt annet relevant tomatstoff. Det er også en beskrivelse av de tomatsortene jeg dyrker/har dyrket. Alle de frøekte sortene blir det høstet frø fra, og jeg er veldig interessert i å bytte tomatfrø med andre. Særlig gamle sorter er interessante. Jeg selger også frøoverskudd, hvis noen er interessert i det



Ønsker du kontakt med meg er mail adr:



epelargon@gmail.com



tirsdag 3. september 2013

Orange Zebra

Tomatsort krysset frem av  Thomas P Wagner. Planten blir middels høy og produserer moderat med vanlig størrelse tomater med en frisk og god smak.
Planten bør stå i drivhus og en en middels sen type.
Indeterminate.
DSC_0054DSC_0058

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar