Hei og velkommen til min tomatblogg!

Denne bloggen er om mine erfaringer med tomater. Alt fra sådd, vekst, smak, str, og alt annet relevant tomatstoff. Det er også en beskrivelse av de tomatsortene jeg dyrker/har dyrket. Alle de frøekte sortene blir det høstet frø fra, og jeg er veldig interessert i å bytte tomatfrø med andre. Særlig gamle sorter er interessante. Jeg selger også frøoverskudd, hvis noen er interessert i det



Ønsker du kontakt med meg er mail adr:



epelargon@gmail.com



mandag 30. september 2013

Sacher

Dette er en F1 sort, dvs at den er ustabil , men jeg har sådd egenhøstete frø iår og de ble helt like opphavet.
Sorten blir ca 160 cm høy, og den produserer veldig godt med  sjokoladebrune/røde tomater. Smaken er fantastisk!
Indeterminate
DSC_0059DSC_0063

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar